2018. május 18., péntek

Élmények a Várkert Bazárból

Szép napot mindenkinek!

2018. Április 27-29. között került megszervezésre a Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe a Várkert Bazárban. Volt szerencsém, most már harmadszor részt venni mint VIP vendég. Most leírom mit láttam, mert figyeltem és időnként majd a művelődésszervező is megszólal belőlem.
2018.04.27. Pénteken este két divattervező Maison Marquise és Abodi Dóra bemutatóját néztük meg. Azért választottam ennek a két művésznek a bemutatóját mert még nem láttam őket élőben, csak hallottam róluk. Őszintén szólva amióta visszajöttem Indiából, engem a csillogással-ragyogással flitterekkel kilóra meg lehet vásárolni.
A helyszín választását fenntartásokkal kezeltem, mert előtte voltunk a Marie Claire Fashion Day 2017.nov.18-án már akkor sem nyerte el a tetszésemet a tér berendezése.
Nehéz lesz felülmúlni egy Ludwig vagy egy Iparművészeti Múzeumot a két előző MBFWCE helyszíneit-gondoltam magamba.
Amint beléptünk meglepődtem. Ötletes megoldásnak találtam azt hogy az előcsarnok tereit bevonták arany fóliával.  Különlegessé varázsolta a teret, csak a praktikusság szempontjából nem volt megfelelő, mert képtelenség volt normális képeket készíteni. Íme mutatom:




A bemutató teret  egy nagy körbe rendezték be, ami szerintem szintén nem volt alkalmas a kollekciók bemutatására, mert kevés ideig lehetett látni a felsorakozó szépségeket, nem beszélve arról, hogy aki a körnek a másik részén ült, az nem láthatta a végén a tervezőt. Mert nem mindenki volt Jiri Kalfar aki körbeszaladta a "porondot"hogy megköszönje a közönségnek a támogatást.
Mi a harmadik sorban ültünk, de deréktól fölfelé láttunk valamit a Maison Marques szépséges ruhakölteményeiből.
Hiába tartottam fel a fényképezőgépet, a képek egyszerűen használhatatlanok lettek.
Köszönöm a képeket az ismeretlen fotósnak utólagos engedélyével használtam őket. Sajnos nem tudtam megjelölni mert nem volt feltüntetve a szerző.




Az Abodi Dóra bemutatója előtt legalább fél órát kellett várni a beengedésre, ez egy kicsit elvitte a kedvemet az egésztől. De aztán a várakozás megérte mert csodálatos bemutatót láttunk. Tanulva az előzőből nem ültünk a VIP helyre hanem az első sorba, de ott meg azért nem volt jó, mert fényképezni egyszerűen nem lehetett az erős reflektorfénytől meg attól, hogy körben ültünk. Mutatom az én képeimet, sajnos ilyenre sikerültek:



Ami tetszett, hogy a rendezvényről szóljak pozitívat is, a hoszteszek nagyon kedvesek és segítőkészek voltak mint mindig, ezt tudom elmondani a VIP szektorról is. Tetszett hogy az előtérben a sok arany ellenére sok zöld is volt, sok növény, a fényképeken aranynak látszanak, igazi bujaságnak hatott így együtt. A kiállítás szintén megtalálható volt az előtér egyik részében, ahol pár hazai tervezővel megismerkedhetett az érdeklődő.


2 megjegyzés:

  1. Zsuzsa, csini voltál, egy Chanel bivatbemutató na az nem semmi, mindig alig varom, hogy megjelenjen a youtube-on

    VálaszTörlés