2018. május 24., csütörtök

Csodás Kalapok / Wonderful Hats

Szép napot mindenkinek!

A szombati hercegi esküvőn igazi kalapbemutató volt, csodáltam. Ámultam és bámultam. A kalap az a kiegészítő, amire mindig vágytam de soha nem volt nekem.  A kalapokat misztikusnak tartom, az arisztokratizmussal kötöm össze.  A kalap mindig divat.Pedig szeretem a bolondos különleges sapkákat, fejfedőket, de valahogy a kalapra még nem értem meg. Az anyu egyszer nekem azt mondta, hogy "a kalaphoz kor kell!" Mondta ezt nekem akkor mikor még csak tízen éves voltam és elmentünk a központi nagy áruházba vásárolni, a kalaposnál felpróbáltam viccből a legnagyobb karimájú kalapot. Tény és való nem állt rosszul. De azóta sem vettem rá magam, majd eljön az ideje, remélem, mert szeretném hordani.
Mutatom a kedvenceimet.








1 megjegyzés: