2018. augusztus 23., csütörtök

Még mindig pöttyös

Szép napot kedves olvasó!
Egy emlék jutott eszembe, gondoltam megosztom veletek. A nyolcvanas évek eleje, akkor lehettem 8-9 éves, vendégségbe készültünk és akkor lett elegem először a pöttyös ruhákból. Volt ugyanis egy piros-fehér pöttyös karton ruhám, nagyon csinosan állt rajtam, de valamiért besokkaltam, hogy minden alkalomra azt kell felvennem "mer olyan csinosan áll!"  Arra nem emlékszem, hogy mi lett a vége a hisztimnek. Aztán még sokáig küzdöttem a piros-fehér pöttyös karton ruha ellen, aztán a piros ellen, aztán a pöttyös ellen, aztán minden ellen ami divat volt. Polgárpukkasztó akartam lenni, sikerült is többé kevésbé. 
Ma elkezdtem pakolgatni a gardrobomat és rájöttem hogy nagyon sok pöttyös holmim van. 
Igen, többnyire fekete de pöttyös, sőt mi több még van két pöttyös anyag a szekrényben amiket nem varrtam meg a nyár alatt. Lassan eltelik, kérdés hogy jövőre is divat lesz a pöttyös? 
Na szóval azt látom, hogy megint a pöttyösnél tartok és nem tudom mikor fogok kiszeretni belőle. 
Nektek van élményénetek a pöttyössel? Köszönöm ha megosztjátok velem.

2 megjegyzés: