2023. január 13., péntek

Vintázs vagy fast fashion

 Kedves Olvasóm! 

Köszönöm, hogy kitartasz és időnként nézed, hogy van-e valami új. Régen írtam már, mert a covid elvitte a kedvemet. De most újra itt vagyok új hírekkel.

Az első amit szeretnék veled megosztani, az hogy létrehoztam egy online vintázs boltot. 

Úgyis a vintázsé a jövő, a fast fashion márkáknak leáldozóban van. A Z generációt jobban érdekli a fenntartható divat, a környezettudatosság, mert tudják, hogy ezáltal egy nemes célt szolgálnak “megmentik a Földet”. Tapasztalatból beszélek mert, két Z generációs fiatalt nevelek. 😊

Mi is az a vintázs? Gondoltam gyorsan ideírom:

Vintázs=ódon, régies,  múltidéző stílus az 1920-as évektől számolják 1950-es évekig. A retro stílus pedig a 90-es évekig tart. 

A vintázs bolt már rég óta foglalkoztatott mert mindig imádtam a régi dolgokat, örömmel jártam /járok bolhapiacra bárhol legyek a világban. Különleges szerelmeim: a mandzsettagombok, az ékszerek, a táskák és minden ami pipere, a parfümös üvegtől a hímzett gobelin tükörig a csodálatos gombokról nem is beszélve.

Valamint kedvencem még a régi masinák: kalkulátorok, fényképezőgépek, diavetítők, írógépek, filmfelvevők.


Ha nem bánod kedves olvasó, szívesen bemutatok egy -egy különleges vintázs tárgyat. 

A boltom neve: VINTARTBOX. Link: https://www.etsy.com/shop/vintartbox

Kövess az Instagramon : @vintartbox valamint a Twitteren:@vintartbox



Köszönöm, hogy olvasol! Hamarosan meglepetéssel érkezem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése