2019. december 29., vasárnap

Inspiráció Szilveszterre

Kedveseim!

Köszönöm, hogy egész évben jöttetek és olvastátok a blogomat!
Lassan itt az év vége, nem tudom ki hogy van vele, de nekem nagyon hamar eltelt.
Hamarosan aktuális lesz a kérdés,  mit vegyünk fel a szilveszteri partira?!
Válaszom:  Bármit ami csillog ragyog flitteres vagy gyöngyös, csak legyen benne, rajta valami csillogó. Évről évre visszajön a divatba vagy ki sem megy. Nekem van egy olyan fekete blézerem amit még ezelőtt tíz évvel vettem. Az egész anyag tiszta flitter, összesen kétszer volt rajtam, mert annyira szúr hogy egyszerűen hordhatatlan, pedig egy márkás darab és nem két fillér volt már abban az időben sem.
Szóval csillogjon-ragyogjon de legyen kényelmes, ne szúrjon és lehetőleg ne dörzsölje ki a  bőrünket. Tudom van amikor megéri és bevállaljuk inkább, de...
De amint már az előző blogbejegyzéseimben is hangsúlyoztam, van amikor nagyobbat üt egy kiegészítő, gondolok itt elsősorban ékszerre, táskára, cipőre, övre, kesztyűre, sapkára, kalapra, bármire ami az egyéniségetekhez és a stílusotokhoz illik.

Megkezdődtek a nagy leárazások, ajánlom, legyetek tudatosak mert hosszútávon megéri! Idén nagyon kevés ruhát és kiegészítőt vásároltam, büszke vagyok magamra.  De az is igaz, hogy még keményebben kell dolgoznom ezen, mert idén volt egy-két darab aminek nem tudtam ellenállni.
Az Instagram oldalamon gyakrabban posztolok, itt tudtok követni: @nofilterzone

Mutatok egy extra hosszú fülbevalót (15 cm) inspirációnak!😀



Mindenkinek minden jót a 2020-as évre!
Találkozunk jövőre! BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése