2019. január 7., hétfő

76. Golden Globe díjátadó ruhakölteményei

Szép hetet mindenkinek!

Éjszaka volt a 76. Golden Globe díjátadó, én nem bírtam fent maradni. De ma reggel már azzal kezdtem a napot, hogy gyorsan megnéztem a csodálatos ruhakölteményeket a piros szőnyegen.
Azért szeretem ezeket a "piros szőnyeges eseményeket", mert mindig vannak különleges darabok, amelyek emlékezetesek maradnak a divatszakma számára.
Természetesen idén is elbűvöltek a csodálatos ruhakölteményekkel: Valentino, Elie Saab, Calvin Klein, Vera Wang, Versace, Chanel, Louis Vuitton, Stella Mc Cartney, Christian Dior, Randi Rahm, Michael Kors, Zuhair Murad.
Nekem ami nagyon tetszett és szerintem elég merész, különleges darab volt az a Randi Rahm divattervező által készítette együttes melyet Billy Porter viselt. A legfinomabb luxus szövetből méretre készült férfiruházat mellé egy csodálatos kézzel hímzett gyöngyös fuchsia színű bélelt palást volt, melynek elkészítése hat hónapig tartott. A selyem gallérú tüll ing szintén gyöngyökkel hímzett. A palást elérte hatását melynek üzenete a világ felé: "a tolerancia és az elfogadás"-nyilatkozta a designer.


  :
Egy másik különleges ruha amelyet Timothée Chalamet, Louis Vuitton áltetl tervezett "hímzett vállpánt"-ot viselt, hogy mi volt ennek a vállpántnak az üzenete? Kérdés maradt, nem biztos hogy meg kell válaszolnunk. Nekem tetszik, engem ejtőernyősre emlékeztet.


Egy másik gyönyörűrég, amit Nicole Kidman viselt a Michale Kors kollekcióból. Szerintem klasszikus de ugyanakkor van benne valami kis izgalom az anyaga, a színe, a szabása miatt. A kiegészítő táskáról nem is beszélve, nagyon tetszik.


Julia Roberts egy különleges Stella McCatrney ruhában jelent meg, mely sem nem nadrág sem nem szoknya. Kérdés hogy méltó-e az ünnepséghez és releváns-e saját magához a világhírű színésznőhöz?! Nekem tetszett ezért osztottam meg.

Még egy szépség a végére Emily Blunt ruhája Alexander McQueentől, egyszerűen csodálatos, nem csak csipke az egész ruha hanem gyöngyökkel hímzett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése