2018. szeptember 28., péntek

Ékszer trendek Őszi / Téli 2018/19 kollekciókból

Szép hétvégét mindenkinek!

Ebben a bejegyzésemben írok egy ajánlót az 2018/19 Őszi/Téli ékszer trendekről.

1. Levelek minden mennyiségben
Ha ősz, akkor levelek. Levél alakú, formájú fülbevalók, medálok minden mennyiségben.
Ez az egyik kedvencem, a Filodendron levél Oscar de la Renta gyönyörűség.




2. Aszimmetrikus  fülbevalók
Erre is azt tudom mondani, hogy nem mindenkinek megy az arcához. Attól függ milyen méretűt és formájút választunk.De ha divat, akkor divat kérem szépen. Lehet elegáns lehet poénos, megint attól függ mihez és mikor.





3. Fél pár fülbevalók, akkor is hordtam amikor nem volt divat. Ez bevállalós, különleges. mivel divat bárki hordhat félpár fülbevalót, nem fogják megjegyezni érte. Mert DIVAT. Azt javaslom, ha már egy darabot választunk, akkor legyen ütős darab. Csak úgy érdemes.




4. Bojtok, rojtok, lógók
Már a tavaly nyáron is divat volt. Lehet bohókás, hippis és lehet elegáns, attól függ mihez és mikor viseljük.



5. Kör minden mennyiségben és méretben:




6. Retro nagy műanyag fülbevalók, karperecek, nyakláncok
A nyolcvanas éveket idézi számomra, emlékszem milyen "furcsa" ékszerek voltak amikor gyerek voltam. Csak művészek hordtak ilyeneket, ők meg azért a város pletykái szerint: "mert nem volt pénzük aranyra. Nekem nagyon tetszettek már akkor is, csak nem mondhattam, mert amint már egy előbbi bejegyzésemben írtam nálunk is csak az arany volt az ékszer.




7. Óriás méretű fülbevalók
Mindig is szerettem, ha igazán elegánsak vagy divatosak szeretnénk lenni, akkor strasszos, giga méretű fülbevalókat kell viselni.




8. Törzsi ékszerek nyugodtan elő lehet venni a dobozból az Egyiptomból, Görögországból, Indiából hozott, kapott ékszereket, nyakpántokat, karpereceket.





9. Strasszok, Vintage pár éve divat és szerintem még az lesz, mert a csillogást minden nő szereti!



10. Statement ékszerek egy-két éve már divat remélem marad is.



Egy végső konklúzió, gyakorlatilag minden ékszert magunkra rakhatunk, mer annyira széles a paletta, biztos, hogy nem fogunk kilógni a divatból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése